Belong there, but uninvited

Entry kali ni takde kena megena ngan title...hahah ...saje je bagi title mcm tue

baru ada kesempatan utk menulis... bkn sbb bz..... sbb takde la bz sngat.... Majlis my cousin pun sabtu ni.... naseb baek flite aku hari ahad malam so dpt jgk hadir majlis tu nanti...cuti kali...erm entah la.. sbb tak sempat nak gather ngan kawan2....mgkn sbb aku lambat smpi kot.... hari tue bila nak ajak mazrin lepak...dia da bertolak ke labuan...da dlm plane da...bila kol eddie....dia plak on da way ke Tawau...aisehhh..tak dpt nak contact tamem.... call Attak (Asri) pun engage, boy pun kat kk lagi tak sempat nak blik sbb tgh exam.
...huhu...so aku duk rmh je la....

adik2 tanya, knape duk rmah je.... huhu.. ntah la ....mcm best je duk rmah ni.... lepak ngan adik2.... maen2 ngan anak buah ..... aktivit kitaorg hehe...maen lawan PES(pro evolution Soccer)



ofcos la aku je yg slalu menang...huhu ...siap bawak joystick blik kg.... ade 3biji laptop....tp 2 je blh on9 skrg ni.... sbb cable satu je....n broadband aku... so masing2 tunggu giliran....klu abg aku..akitivi dia bercucuk tanam kat  muka buku(facebook)...yg sorang lagi sibuk ngan pets kat tagged plak...aku tak pernah maen benda ala tue...bkn ape mcm spent byk masa je dgn benda tue..siap klu da tanam then tak login kat facebook tue...blh busuk n rosak tanaman tue....mcm2 je... muka buku aku pun jarang nak masuk...

blik je hari tue aku format laptp lama aku sbb aku guna os win7 tp byk driver yg tak support...so aku decide downgrade blik ke xp.... so skrg diaorg blh on9 guna notebook aku tue... lama gak aku guna notebook benQ tu...tp skrg da beli yg baru.... sbb spec dia tak cukup dengan keperluan kerjaya aku skrg.. so notebook lama bg adik2 pakai

Hari ni da ramai da saudara2 datang dari Kunak.... act kbykan saudara n family tinggal kat kunak, a few kat tawau, sdkn n kk.... mgkn esk ramai lagi akan smpi... meriah jgk la.....lucky sbb cuti ni dapat bejmpa ngan ramai saudara....tu pun sbb cousin kahwin..so smua org dtg bertandang....bkn bertanding k... tp bertandang :P

Erm rasanya esk byk benda yg perlu dilakukan....

ps: Skali lagi ditekankan...entry ini takde kena mengena dengan tajuk entry :P

0 comments: