april fool (2nd april) hahaha

nak dijadikan citer,sbuah crita berlaku dipagi 2nd april...aku ngan member aku namanya eZwan nak g mnum pagi tu ngan moto dia... oleh sbb aku da takde sen so nak g cucuk kat atm petronas ayer kerohh.. so aku suh r dia tunggu depan. sementara aku nak g atm.. member aku ni tgh sengal n mamai sbb tak tido lg smlm..cibuk ngan Opnet dia..maklum r bakal jadi network engineer so komited siang malam ngan opnet dia...

Nak dijadikan crita lagi..aku tak sengaja terbuat lawak bangang yg smpi skrg aku mcm tak percaya je leh jadi.. n wan lak jadi mangse ...heheh sape suh sengal pagi2.. pas cucuk aku buat2 r mcm nak naek moto...pastu turun blk senyap2...dia yg sengal2 mamai tu terus pulas minyak...hahah mcm mn lak dia tak perasan aku da turun blk...terus je pulas smpi hujung simpang...aku plak yg da cuakk...tpakse r mejerit melolong pepagi..smua org da tgk r..wan pulak terkejut ekk apesal aku ada kat petronas lg..dia da ketawa terbahak2 yelah mcm mn le tak perasan aku ..aku lak buat2 bodoh tak bersalah...hahaha

PeACE korang pk r mcm mn !!

2 comments:

~ d i l l a ~ said...

wakakkaakakaka~~ cane leh tak perasaaannnn... haha

dpt ku byg mcmana han jerit melolong paggil wan..

=)) ga ga ga~~~

mrHan said...

ek..takde r..mcm biasa je...panggil ngan machoo ape :P